光~毛~忙内~

光~毛~忙内~

好傻哦~

好傻哦~

2011년 11월 18일 금요일

beast-V.I.U

(VERY IMPORTANT U) 넌 너무 예뻐서 가만 놔둘 수 없어 neon neomu yeppeoseo gaman nwadul su eobseo 내 곁에만 있어***; You’re ma girl nae gyeoteman isseojwo You’re ma girl Say I love you baby Say I love you baby I love you baby wanna girl I love you baby wanna girl 내게만 웃어***; 넌 나만의 여자 naegeman useojwo neon namanui yeoja 모든 걸 다 내게 ***; Ma baby girl modeun geol da naege jwo Ma baby girl (Beautiful my baby girl) (Beautiful my baby girl) Say I love you baby (more~ more~) Say I love you baby (more~ more~) I love you you you you you you you I love you you you you you you you Beautiful my you you you you you you Beautiful my you you you you you you Beautiful my girl (my girl my girl) Beautiful my girl (my girl my girl) I love you you you you you you you I love you you you you you you you Beautiful my you you you you you you Beautiful my you you you you you you Beautiful my girl (my girl my girl) Beautiful my girl (my girl my girl) 어디서든 내 여자라 말하고 다니는 나야 eodiseodeun nae yeojara malhago danineun naya 때론 이런 모습에 날 바보 같다 놀려대지만 ttaeron ireon moseube nal babo gatda nollyeodaejiman 그만큼 널 사랑한다고 말야 geumankeum neol saranghandago mallya I love you baby wanna girl I love you baby wanna girl 내게만 웃어***; 넌 나만의 여자 naegeman useojwo neon namanui yeoja 모든 걸 다 내게 ***; Ma baby girl modeun geol da naege jwo Ma baby girl (Ma baby wanna baby girl) (Ma baby wanna baby girl) Say I love you baby (more~ more~) Say I love you baby (more~ more~) I love you you you you you you you I love you you you you you you you Beautiful my you you you you you you Beautiful my you you you you you you Beautiful my girl (my girl my girl) Beautiful my girl (my girl my girl) I love you you you you you you you I love you you you you you you you Beautiful my you you you you you you Beautiful my you you you you you you Beautiful my girl (my girl my girl) Beautiful my girl (my girl my girl) 뒤돌아서면 쉽게 변하는 그런 가벼운 사람 아냐 Girl I’m special dwidoraseomyeon swipge byeonhaneun geureon gabyeoun saram anya Girl I’m special 평범한 애들과는 비교 마 The first class man j o k e r pyeongbeomhan aedeulgwaneun bigyo ma The first class man j o k e r 망설일 틈도 없이 넌 날 따라오게 될 걸 한없이 mangseoril teumdo eobsi neon nal ttaraoge doel geol haneobsi 깊어지는 맘은 감출 수 없지 gipeojineun mameun gamchul su eobtji Welcome to the luv paradise Welcome to the luv paradise 난 너 없이는 안돼 nan neo eobsineun andwae 넌 나 없이는 안돼 neon na eobsineun andwae Beautiful my baby girl Beautiful my baby girl (Beautiful my baby girl) (Beautiful my baby girl) I love you you you you you you you I love you you you you you you you Beautiful my you you you you you you Beautiful my you you you you you you Beautiful my girl (my girl my girl) Beautiful my girl (my girl my girl)

댓글 없음:

댓글 쓰기

BEAST Song