光~毛~忙内~

光~毛~忙内~

好傻哦~

好傻哦~

2011년 10월 16일 일요일

111016 BEAST出道2周年 官方CAFE留言[中字]

太可爱了啦~呜啊咕~呜啊咕~呜啊呜啊呜啊咕~<3
丫~真假忙内啊~想害死我哦~将可爱做么~
还有你~梁耀燮~剪了头发就给我帅一点~不要整天都是可爱啦~

乌啊咕~

乌啊咕~乌啊咕~乌啊乌啊呜啊咕~ <3
乌啊咕~乌啊咕~呜啊呜啊呜啊咕~ <3
乌啊咕~乌啊咕~呜啊乌啊呜啊咕~ <3
乌啊咕~乌啊咕~呜啊呜啊呜啊咕~ <3
超爱这句的~超级可爱啊~ <3

亚洲最高歌手奖---BEAST!!!!!!!!

哈哈哈哈,对你们来说最好的2周年礼物吧!

‎2009年10月15日-----2011年10月15日
BEAST出道,
尹斗俊♥張賢勝♥龍俊亨♥梁耀燮♥李起光♥孫東雲♥
呢六個人開始左佢地做野獸嘅日子,
雖然佢地一開始比人話係"回收組合",
但係已佢地今時今日咁好嘅成績,
足以令當時講過呢句說話嘅人收番,
大家係有目共睹,
開concert,亞洲巡迴,Fan meeting,去日本發展等等,
B2uty嘅人數一日比一日多,留意佢地嘅人亦都係咁上升,
證明左BEAST喺韓國,世界上有好高嘅名氣,
人紅自然事非多,但係佢地都冇理會,
繼續做好佢地自己,唱歌比我地B2uty聽.
兩年時間真係唔易過,
但係佢地都捱過左,
所以,
BEAST is the BEST!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

尹斗俊--------一個對成員好關心嘅隊長,一個值得依賴嘅隊長,最中意踢足球,亦都係B2uty心目中嘅男友.

張賢勝--------一個唔擅於表達自己感情嘅和平教主蘭草美人,BEAST入面皮膚最好,最最最令女嘅一個,雖然講野好四次元,唔係好明佢講緊乜,但係都好可愛.

龍俊亨--------一個有天生獨特沙啞嘅聲,最有型,最cool,最hot,最面癱(xd)嘅Rapper,成日都唔笑,cool到死,所以比人改左面癱呢個花名,但係有時又好少女,好萌,好可愛,又中意抽毛毛水xdd所以副命係你:)

梁耀燮--------一個天生童顏嘅小朋友,假忙內,隊入面唔係最細個但成日比人誤會左你係忙內.點解??因為最可愛,最萌囉.但可愛嘅表面下有一把另人驚訝嘅聲線,好磁性好好聽,最多表情係你:)最留意最愛都係你:$<-----呢段比較私心xdd

李起光--------一個成身雞肉嘅傻光,成個人充滿傻氣,笑眼又好令喎,隊入面好有藝能感,又MC,又拍劇,最忙係你.

孫東雲--------一個老顏忙內,雕刻美男,男神,睇落真係唔似忙內,好識體貼oppa們,最記得係你嘅"bu~"同埋"Saranghae"真係好好笑:)

最後,我希望Beast會有更多個兩年,四年,六年,八年,十年.....................
B2ST=Boys To Search for Top
BEAST=Boys of EAst Standing Tall
비스트,사랑해

윤두준,장현승,용준형,양요섭,이기광,손동운.사랑해
 

2周年

兽已经两岁了 <3
粗卡 <3
虽然没庆祝 可是可以在心里庆祝 <3
他们辛苦了那么久才有这样棒的成就 真的辛苦他们了 <3
可怜的他们 每次因为通告没得睡 看到他们的黑眼圈就心痛 <3
 虽然当b2uty没有很长的时间 可是以后会继续陪伴他们的 <3
FIGHTING <3
 BEAST大发啊 <3
SARANGHAE <3

BEAST Song